sâmbătă, 17 aprilie 2010

Leeeeapsa :D

Mi-am dorit si eu sa raspund nebuneste la intrebarile astea... M-a tag-uit Joice, n-a avut ce face cum mine :)))
Pup si multumesc *hugs*

So,let`s start :

1. De cate ori iti speli fata pe zi?
De 2 ori : dimineata si seara

2. Ce fel de ten ai?
Eu zic ca e ten normal,usor mixt. Pe nas e usor gras si pe pometi e usor uscat.

3. Cu ce iti cureti fata?
Mai nou cu gel spumant antimicrobian de la Gerovital Plant. Nimic deosebit...

4.Ti-l exfoliezi?
Da,1 data / saptamana. N-am nici chef,nici timp suficient sa-l stresez tot la 2-3zile. Pt mine e suficient.

5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
Produse de la Freeman

6. Ce crema folosesti?
Olay. Complete care sau ceva de genul,care e de noapte si total effects de zi - care e mai mult o baza de machiaj decat o crema,pt mine.

7. Ai pistrui?
No fuckin` way :))

8. Folosesti crema pentru ochi?
Cam da. Uneori mai uit de ea,dar in cele mai multe cazuri o folosesc. Cah cah. Bineinteles ca e tot Olay ...Olay Eye Transforming. Nu ma intrebati de efecte,sau de vreo transformare ... ca n-are sens. :))

9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Nu. Defapt probabil ca am fost in copilarie ... Habar n-am.

10. Ai avut vreodata nevoie sa folosesti Pro-Active?
Nu.

11. Ce fond de ten folosesti?
Clinique Superbalanced makeup. Dar mai nou ma lupt cu un Astor chipurile mineral match 16h. L-am bagat in 10pan ... trebuie cumva sa scap de el.

12. Dar anticearcan?
Nyx Concealer in a jar. Sunt foarte multumita de el.

13. Ce nuanta a pielii ai?
Am subtonuri bej. HA!! Am copiat-o pe Joice. Stiam eu ca avem aceeasi nuanta la fondul de ten mineral :D

14. Ce crezi despre genele false?
Ce sa cred? Ca le folosesc zilnic :)) Sunt dependenta de ele... Le iubesc pur si simplu. Sa nu va imaginati ca sunt dinalea gen 6cm lungime si grosime si alea alea. Am o pereche foarte simpatice,finute,le observi doar daca studiezi cu atentie.
Acum ma intelegeti de ce le iubesc? :D


15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?
Stiu :)) Si?
Eu nu aplic chestia asta.
Am o groaza de tuburi de mascara, si nu sunt uscate. De ce le-as arunca?

16. Ce brand de mascara folosesti?
Maybelline, Rimmel, Max factor, Benefit, Astor etc.

17. Sephora sau Mac?
In ce context?!
Sephora - ca ma dispera de fiecare data cand le calc pragu magazinului..
Si MAC - pt ca e un vis neimplinit - deocamdata :))

18. Ai un card Mac Pro?
:))

19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Pensule, buretei, betisoare chiar si scotch :))

20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Cam de toate. Folosesc baza de machiaj cand ies in oras,cand stiu ca machiajul mi se va degrada urat de tot de la caldura & stuff. Si primer de ochi folosesc zilnic.

21. Dar pentru fata?
Folosesc de la Sephora smoothing primer

22. Care este culoarea de fard preferata?
Aoleu,grea intrebare.
Iubesc movul si maro/taupe/bej in toate tonurile posibile.
Dar imi place la nebunie albastru royal.

23. Folosesti creion sau tus?
Folosesc tus,defapt gel liner pentru pleoapa superioara si creioane pt pleoapa inferioara.

24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Jesus ... Next! :))

25. Ce crezi despre pigmenti?
Ca tin o vesnicie? :))
Nu sunt preferatii mei ... Asta e.

26. Folosesti machiaj mineral?
Sigur. Sunt super multumita de produsele TANF Cosmetics.

27. Care e rujul tau preferat?
Combinatia perfecta :
Nyx - Circe + MAC High Tea

28. Dar lipgloss?
Farmasi - nuanta 813

29. Care e blushul tau preferat?
Nu am un blush preferat.
Am un Coralista pe care-l folosesc uneori - e dragutel - dar nu ceea ce-mi doresc.

30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Toate cumparam.

31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Kill me.

32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Wha`?!

33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Da,si asta intr-un viitor super apropiat.

34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
Nu cred... Dar asta tine doar de parerea celorlalti ...

35. Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul
Fond de ten dat pana in barbie gen masca ...machiaj cu o nuanta dusa pana in sprancene, machiaj smokey cu gri si negru si ruj rosu - ziua, sprancene extrem de creionate si groase, in general machiajele super sclipicioase in timpul zilei ... aoleu,sunt prea multe :))

36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre în ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?
Aprinse la ochi , neutre la buze - asta e stilul meu.

37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
Habar n-am. Sa zicem Eva Longoria?!

38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Mascara. De orice altceva m-as lipsi.
O mascara buna iti schimba privirea. Sau cel putin asa e la mine. Am genele de o culoare mai deschisa , si deci,fara 1-2straturi de mascara nu ies din casa.

39. Iesi din casa fara sa te machiezi?
Da,dar foarte rar. Daca de ceva am timp ...de machiat in primul rand.

40. Crezi ca arati bine si nemachiata?
It`s ok.

41. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?
Nu pot sa ma dau cu parerea. DAca voi spune Mac sau MUFE imi ve-ti sarii in cap. Daca zic vreun brand mai cheap la fel ...
Eu zic ca e chestie de gusturi .. de nuante,de texturi de alea alea.

42. Ce crezi despre makeup?
E o arta.
Pe care nu toti o inteleg,nu toti o pot practica.


Dau mai departe la toate gagicile care vor sa raspunda la intrebarile astea..