vineri, 10 decembrie 2010

Holiday Look - Goddess Glitter Liner






Hello gagici,
Am revenit cu un Holiday Look usor mai dramatic , cu glitter si albastru royal, nuante inchise. Si daca-mi aduc eu bine aminte , asa ma machiasem anul trecut de Revelion, fara linerul glitter si cu gene false. Probabil nu va fi pe placut multor fete, dar am alte machiaje si mai soft, pe care le voi posta in urmatoarele zile.
Ma scuzati/iertati ca sunt atat de seaca , dar sunt intr-o mare graba de vreo 3-4zile. :( 





















Produse folosite
Fata 
Astor 24 H Perfect Stay Foundation 200
Astor 24 H Perfect Stay Concealer
Rimmel Stay Matte Powder
Miss Sporty Bronzer
Artcura Illuminator

Ochi
Manhattan Eyeshadow Base
Elf cream liner - Midnight ( intins pe pleoapa mobila, ca baza pt albastru )
1 - Miss Sporty - Single
2 , 4 , 5 , 6 , 7 - 78 Palette
3 - Urban Decay - Goddess
Glitter liner - Seventeen Glitter + Glitter base
Revlon pencil liner
Clinique High Impact Mascara - Black






Va pup,
Roxie

16 comentarii:

Camelia spunea...

Ti-a iesit superb.

Anda Zelenca spunea...

E preferatul meu de pana acum...suuuuperb!

Adina spunea...

Love it

graphology spunea...

The look is so gorgeous :-)

Xella spunea...

super:X

Roxie spunea...

@Camelia : Multumesc :):*

Roxie spunea...

@Anda : Asta? Care e cel mai simplu? :) Pup si multumesc

Roxie spunea...

@Adina : Multumesc :) :*

Roxie spunea...

@ graphology : Thank you so much :*

Roxie spunea...

@Xella : :*muah! Multumesc

Special Koko spunea...

Am si eu goddess dar ma enerveaza sa-l folosesc ca pica tot sclipiciul ala pe fata :))

Arata gorgeous!:*

Lauren spunea...

Ce-mi place cum iese in evidenta sclipiciul!!! :D Love it!

ps: ai un tag de la mine! :*

Unknown spunea...

Ahhh cat imi place sclipuriciul! ♥
Asta ma duce cu gandu' la un pom de iarna impodobit cu beteala albastra. :D
Sa vedem la ce ma mai duce cu gandul urmatorul machiaj. :)))
Pup! :*

Rms spunea...

Hello...

Se poate sa facem un schimb de banner??? :)

yanmaneee spunea...

adidas stan smith men
golden goose outlet
golden gooses sneakers
golden goose sneakers
christian louboutin shoes
golden gooses outlet
yeezy shoes
fitflop sale
cheap jordans
christian louboutin outlet

Anonim spunea...

supreme shoes
golden goose slide
nike kyrie 7
off white
supreme clothing