sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Update concurs + some info

Hello ladiez,
Ma iertati ca am lipsit toata saptamana,dar am fost maxim de stresata cu examenele 5 la numar de alfel, deci de luni pana vineri in fiecare zi am avut cate un exam. In fine, nu vreau sa va stresez si pe voi cu astea, macar aici sa ne destindem si sa uitam pentru cateva minute de problemutele de zi cu zi.
Voiam sa va anunt ca mai aveti 2 zile ca sa-mi trimiteti pozele cu machiaj de zi sau chiar machiajul vostru de zi in mail la : makeupbyroxie@yahoo.com .
Stiu ca si voi aveti un program incarcat, sau cel putin majoritatea, dar poate va faceti timp sa participati la concursul nostru :)
Deci imi puteti trimite pana in 31 ianuarie la ora 00:00, si vom anunta castigatoarele pe 3 februarie.






Astazi am profitat de putinul meu timp liber si am realizat un Valentine`s Day makeup :) si un machiaj mai colorat ca deobicei - pe ultimul am reusit sa-l pozez in lumina naturala. Nu stiu inca in ce stadiu sunt pozele pentru ca n-am reusit sa le dau jos de pe card, sper doar sa nu fiu dezamagita. 
So, voi ce faceti de Valentine`s ?
Eu n-am nici un program,si nici nu cred ca voi avea din simplu fapt ca eu nu sarbatoresc zile de genul,prin definitie. In schimb de vreo 3 ani incoace, mama e cea care merge la munte de 14feb, weird,nu? :))



Voi reveni maine cu un machiaj soft - pe care l-am purtat zilele trecute la exam. Urmeaza machiaje tipice mie dramatice like , machiaje Valentine`s Day si da , review la cel putin 2 palete - kit-uri. Deci stati pe aproape. :P
Va pup & imbratisez
Roxie

10 comentarii:

Madlen spunea...

hey.poate particip la concurs cu machiajul de valentines;)Te astept;)(http://mada-noname.blogspot.com/2011/01/concurs.html)

Madlen spunea...

participi*

yoana spunea...

mult succes cu examenele daca mai ai..bafta si la concurs..keep up the good job you're doing

Unknown spunea...

Iiiii abia astept sa-ti vad machiajul pozat la lumina naturala.Succes maxim la examene.Ce apropiate sunt ...uau

Roxie spunea...

@Madlen : Multumesc ca m-ai anuntat :* pup si bafta cu concursul!

Roxie spunea...

@Madlen : Multumesc ca m-ai anuntat :* pup si bafta cu concursul!

Roxie spunea...

@yoana : Mai am 3 din nefericire. :( Multumesc frumos :* Pup

Roxie spunea...

@Dragonfly: Da :( si-a batut joc de noi seful de an, le-a planificat asa ca sa prindem o saptamana de vacanta. Anyway,te pup si dupa machiajul cu teal,urmeaza acela care-ti place tie :P dar din pacate n-am poze atat de bune la el :(

mcslethe spunea...

more tips here Clicking Here More about the author blog click over here now additional hints

Unknown spunea...

source importante Prada Dolabuy vérifier mon site répliques de sacs de haute qualité page Web répliques de sacs haut de gamme