joi, 10 martie 2011

Tag + Makeup on my friend,Mihaela






Hello dears,
Zilele trecute am machiat-o pe o prietenuta pentru pozele de sfarsit de an,de clasa a12a.Ieri am primit pozele si n-am rezistat sa nu le postez, mai ales ca Miha e o frumoasa,si pozele au iesit minunat.
Onorez si tag-ul de la Joice, cu intarziere , dar stie ea mai bine ca oricine cat de ingradita sunt,si timpul liber e doar o amintire?! :)) Ok ..hai sa nu fiu atat de dramatica...
Incep cu tag-ul si apoi va las cu pozele Mihaelei.

1. Are you named after anyone?
Din cate stiu eu,nu. 
2. When was last time you cried?
In spatele infatisarii mele de mare razboinica,sta totusi un om sensibil. Ultima data a fost recent,mai exact pe 4 martie, ziua tatalui meu, care din pacate nu mai este in viata. 
3. Do you have kids?
Nu
4. If you were another person, would you be a friend of yourself?
Habar n-am. Intrebari de genul asta puneam prin oracole,in clasele mici.  :)) 
Totusi cred ca m-as intelege perfect cu o persoana care sa-mi semene mult.
5. Do you use sarcasm a lot?
Oh, a lot , a lot :)    
6. Will you ever bungee-jump?
Nu,dar suna tentant :) Sunt fan adrenalina la maxim!
7. What's your favorite cereal?
Nu mai mananc cereale,de ceva timp. Totusi imi placeau Cini Minis si Vitalis/Musli.
8. Whats the first thing you notice about people?
Ah, ma uit in special la fata si anume la sprancene, buze si ochi.
9. What is your eye color?
Hazel
10. Scary movie or happy endings?
Happy endings, de cele mai multe ori.
11. Favorite smells?
De citrice. Iubesc mirosul de portocala/mandarina/lamaie/lime. Inclusiv in parfumuri. E the best!
12. Summer or winter?
Mi-e indiferent, dar acum tind sa zic vara, am avut o iarna prea lunga si grea,totusi.
13. Computer or television?
Computer, desi ambele sunt on la mine-n camera de fiecare data.  
14. What's the farthest you've ever been from home?
Germania
15. Do you have special talents?
Vreau sa cred ca am :) 
17. What are your hobbies?
 Makeup,care a trecut de faza de un simplu hobby, sofatul si masinile in general, muzica buna.
18. Do you have any pets?
Dap, 3 catei.
19. Favorite movie?
N-am unul anume. Nu fac pasiuni pt filme,in general.
20. Do you have any siblings?
Un frate vitreg
21. What do you want to be when you grow up?
Un om implinit si fericit. 
22. When was your first slow dance and the song?
Nu mai stiu,undeva prin clasa a6a sau a7a.
23. Movies you dislike.
Filmele chinezesti,indiene,turcesti,in general cele asiatice.
24. What 3 YouTubers/bloggers would you like to meet in person?
Sam from pixiwoo , Petrilude , xxsgtigressxx‬‏





Va pup si urmeaza sa postez machiajul JLO pe care l-am facut duminica, dar pur si simplu n-am avut timp sa-l postez.
Roxie 


9 comentarii:

Chocolate spunea...

Frumoasa tare prietena ta! ;))

Lauren spunea...

Ce frumoasa e :D Si ce bine au iesit pozele si machiajul imi place :D :D

Chatte's World of Colours spunea...

Foarte frumoasa prietena ta! Iar machiajul e de minune! ♥

Madalina spunea...

chiar este foarte frumoasa! Machiajul ti-e iesit superb, n-am cuvinte!!
O primavara frumoasa si plina de impliniri!

Iulia spunea...

Foarte draguta tipa, iar machiajul o pune in valoare. Am vazut-o si pe FB :D. Pupici!

Marilena spunea...

ce frumos ai machiat-o! super!!! :*

Roxie spunea...

Multumesc mult fete :* va pup!!

Sigina spunea...

Imi place foarte mult machiajul. Pe gustul meu :P

Miha spunea...

ce bine ma simt :D :)))