miercuri, 28 septembrie 2011

Look : Purple Mango Makeup *** Using Astor Cosmetics

Hello ladiez,
Pentru ca incet,incet vine toamna, am hotarat sa fiu si eu in ton cu ea, si sa postez machiaj inspirat din culorile ei. Am vrut sa fie un post 2 in 1, anume un look care poate fi furtat atat seara cat si pe timpul zilei. Daca nu sunteti atat de indraznete, renuntati la verdele de jos si la negrul din exterior, cred totusi cu putina imaginatie totul se rezolva. Si bineinteles sa folosesc produse la indemana, anume branduri pe care le puteti gasi peste tot, si la un pret atractiv.







Produse folosite :

Fata

L`Oreal Hydraface Moist - ca baza
Astor Perfect Stay Foundation - no 200
Astor Perfect Stay Concealer - no 003 ( nu apare in poza ) 
Astor Mineral Match Foundation - Shade 03
Miss Sporty Blush - Chilli 017 ( ca bronzer )
Miss Sporty Blush - Rose 018
Elf Studio Blush - Gotta Glow ( ca iluminator )





Ochi


Elf Eyelid Primer - Sheer
Astor ColorVision Duo Eyeshadow - Deep Purple 010 ( nuanta 3 )
Astor Matte & Shine Eyeshadow - Juicy Mango 410  ( nuantele 2 si 5 )
Astor Matte & Shine Eyeshadow - Forest Green 310  ( nuanta 6 )
Trendy by Cosbell single eyeshadow - Black no 12 ( nuanta 4 - apare in prima poza )
Miss Sporty - Single no 20 ( nuanta 1 - apare in prima poza )
Astor Mascara LookOUT - Black
Astor Automatic Eyeliner - Green 004
Elf Liquid Eyeliner - Black


Sprancene 
Astor Automatic Eyeliner - Brown 002 ( apare in poza cu produsele pt ochi )




Buze

Astor Shine Deluxe Lipstick - Cheers no 017
Astor Soft Sensation Lipstick - no 604
Astor Liquid Care Lip Gloss - Brown Deluxe no 302


Sper ca va place :)
Va pup cu drag
Roxie


PS : Doream sa va multumesc din inima pentru mesajele voastre de ziua mea, sunteti deosebite, a insemnat enorm pentru mine, credeam ca m-ati uitat! Va iubesc si promit sa raman pe felie in continuare :)

 *** Produsele folosite sunt cumparate din banii mei, nu este un post sponsorizat!

17 comentarii:

Lauren spunea...

Ai gene frumoase, cele naturale!!! Sau e de la rimel, dar ai impresia ca si jos ai folosit false! Love it :X Imi place combinatia de maro/bej cu verde :X puuup!

Roxie spunea...

@Lauren : Multumesc :) Cele de jos sunt ale mele,da :P Rimelul e foarte bun, meritele lui!
Si mie imi place combinatia, e foarte usor de asortat cu haine sau accesorii :) sau doar eu am pasarici si le asortez?
Pup :*

Special Koko spunea...

Very nice look ♥ Neutrals look great on u! :D

dalyda spunea...

foarte frumos:D sprancenele imi plac f mult;)

Federova spunea...

Frumos machiajul!

Dee spunea...

Superb lucrat si mor dupa fardurile astor :X

Joice spunea...

Ce-mi placeee :D Ma bucur ca postezi mai des :*

Barbra spunea...

Your eyes look amazing! Beautiful as always! :)

ada90 spunea...

Ce frumos! Iti accentueaza culoarea ochilor:)

Unknown spunea...

Ce mult imi place verdele de pe waterline:X:X

Unknown spunea...

looooooove it!♥♥♥

Unknown spunea...

foarte pretty, incep sa imi placa si mie produsele lor :D

ioana spunea...

Deosebit

Dragos spunea...

Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

Lili spunea...

Buna ! De unde iti cumperi rimelul? Nu l-am mai gasit de muult timp in iasi, il comanzi de pe vreun site, poti sa imi recomanzi ceva? Ms !

yanmaneee spunea...

harden shoes
yeezy 500
moncler
christian louboutin
hermes belt
kyrie 3
nike shox
nfl jerseys
converse shoes
yeezy boost 350 v2

mctasa spunea...

why not try these out https://www.dolabuy.ru/ why not find out more dolabuy louis vuitton click now Dolabuy Celine